Hellraiser 7 & 8

Moderatoren: wayne, mod-team

Antworten
MrHonker

Hellraiser 7 & 8

Beitrag von MrHonker »

Hat ihn schon wer gesehen , ich kann nur sagen für beide gilt 1AAA , wobei Deader von den effekten her nicht so wirklich mein geschmack war , eben horror für den mainstream der "Wax house" kiddiey generation

Hellraiser VII: Deader (leider nur auf dvd) Bild

inhalt ; Plot Outline: A journalist uncovers an underground group who can bring back the dead and slowly becomes drawn into their world.

Hellraiser 8 - Hellworld Bild inhalt:Overview:
Pinhead returns in the eighth movie in the Hellraiser series Hellworld to terrorize computer hackers that have opened a virtual Lament Configuration on the website Hellworld.com.

"Hellraiser: Hellworld" is a movie about "Hellraiser" itself. Five good friends, fans of the Hellraiser computer games each receive an invitation from a site called Hellworld.net to come to a secret mansion, alone. Once there, the action begins.

Lance Henriksen puts a good performance (like always) as one of the dead kids' angry father.

Very suspenseful, gory, and action-packed. Found it to be a good and unique idea, and liked it more than Hellraiser: Inferno and Hellraiser: Hellseeker. Others might not. Cool ending as well.

ein warer festschmauß für die augen ;))[
Tranquillity
sexy moderator
Beitrag von Tranquillity »

hab leider beide noch nicht gesehen, freu mich aber drauf. besitze teil 1-6 selbst, werde sie denk ich mal auch holen, um die sammlung zu vervllständigen
Schizo666
sexy moderator

Beitrag von Schizo666 »

och, habe nie einen teil gesehen, das ist mal was, was ich mir auf meine liste schreiben kann... dreht es sich tematisch immer ähnlich im kreis wie beispielsweise "nightmare on elmstreet"?
Antworten